Instagram testuje novinku pro Reels!
Instagram testuje novou možnost “Přidat témata” v procesu nahrávání Reels, aby je uživatelé mohli kategorizovat. To umožní oslovit uživatele, kteří mají stejné zájmy jako vy.
![](https://www.woxo.cz/wp-content/uploads/2022/09/clanek-reels-888x1024.png)
Co to ale znamená pro firemní účty?
Můžete svůj obsah prezentovat vhodnějšímu publiku pomocí zájmu. To může přispět ke zvýšení dosahu Reels a rozšíření klientely se zájmem o vaši značku nebo publikovaný obsah.
Instagram se Reels snaží neustále zdokonalovat
A proto se setkáváme s novinkami a vylepšeními doporučovacích systémů. Cílem toho všeho je, aby vás bavilo Reels pozorovat a dívali jste se na něj častěji. Momentálně Reels zabírají 20 % veškerého času stráveného v aplikaci Instagram a toto procento neustále roste.
Instagram se snaží jít cestou TikToku, ale zda se mu to skutečně podaří, bude záviset na dvou klíčových otázkách:
- Zvládne Instagram skutečně vytvořit algoritmus, který se vyrovná TikToku.
- Chtějí Reels konzumovat uživatelé Instagramu?
Redesign často vyvolává hněv uživatelů, kteří se staví ke změnám nepřátelsky, ale trend, kdy uživatelé sledují více videa, je skutečný a předcházel vzniku TikToku. “V posledním čtvrtletí vzrostlo množství času, který lidé strávili sledováním Reelsů, o 30 %,” řekl Zuckerberg. Poptávka uživatelů po krátkých videích tedy neustále roste.
Momentální snahou Instagramu je omezení množství doporučovaných příspěvků a účtů a vylepšit své personalizační nástroje. Pokud se vám něco objeví ve feedu, měla by to být naprostá pecka, co vás nadchne. A tímto způsobem chce Mosseri – šéf Instagramu zvýšit hodnocení aplikace.
Na závěr je třeba zmínit, že je nepravděpodobné, aby Instagram v brzké době TikTok dohnal, ale pokud by TikTok zmizel se scény, Instagram by se zcela jistě stal jeho nejlepší alternativou.
![](https://www.woxo.cz/wp-content/uploads/2023/03/Natka.png)
Autor: Natálie Kocichová
Content manager
Natálie se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí, a tak to bude právě Natálie, se kterou budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu naší spolupráce. Bude vás kontaktovat také ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět.