3 rychlé a snadné tipy od TikToku
Jste připraveni rozšířit svou komunikaci o TikTok, ale nevíte, jak začít? TikTok nedávno sdílel jednoduchý návod. Podívejme se na něj ale v Češtině. Přiblížíme si postupné kroky a ukážeme si, že vytváření obsahu na TikToku je snadné a návratnost pro vaše podnikání může být velká.
Jak vytvořit video na Tiktoku?
Je to jednodušší, než byste čekali. Provedeme vás 7 jednoduchými kroky, na které se můžete podívat také v tomto TikTok videu.
Zvolte délku videa a nahrajte nový záznam, nebo jednoduše vyberte fotky a videa z mobilu
Vyberte si hudbu, nebo nechejte původní zvuk. Případně zkombinujte obojí.
- Hlasitost původního zvuku a hudby lze také libovolně upravovat po kliknutí na tlačítko “Hlasitost”
Chcete upravit délku nahraných videí? Klikněte na tlačítko “Upravit klip”
- Délku klipu upravíte tak, že kliknete na video, které chcete zkrátit/prodloužit a jednoduše jej na časové ose zúžíte/prodloužíte.
- V této části můžete přidávat další videa nebo fotky, stačí kliknout na “+”.
- Změnit hudbu můžete po kliknutí na modrou osu.
- Skvělou funkcí je Synchronizace zvuku, která vaše video automaticky rytmicky sestříhá.
Libovolně přidávejte “Filtry”, “Text”,“Efekty” a “Nálepky”
Jste se svým dílem spokojení? Klikněte na tlačítko “Další”
- Napište krátký text a přidejte hashtagy (#), které vaše video zviditelní.
Teď už zbývá jen “Zveřejnit” a vaše první TikTok video je na světě!
Jak si vytvořit TikTok Business účet?
Díky rostoucí popularitě je TikTok bezpochyby místem, kde se může vaše značka zviditelnit. S podnikatelským účtem budete moci sledovat metriky v reálném čase, měřit výkonnost obsahu a získávat přehled o svých sledujících. Pokud nejste současným uživatelem TikToku, může se to zdát jako náročný úkol. Zřízení firemního účtu je však rychlé a snadné!
- Otevřete si aplikaci TikTok
- Zvolte variantu. Doporučujeme první možnost – “Použít telefon nebo e-mail” a vyplňte datum narození, které se nebude zobrazovat veřejně a klikněte na “Další”
- Zadejte telefon nebo e-mailovou adresu a opět klikněte na “Další”
*Zde vás čeká nástraha v podobě ověření, ale není to nic těžkého. - Vytvořte si heslo, které bude obsahovat 8 znaků (musí tam být: písmeno, číslice a specifický znak) a poté “Další”
- Osobní účet je hotov! Teď pokračujme na ten Businessový
- Klikněte na “tři vodorovné čárky” v pravém horním rohu. Poté zvolte možnost “Nastavení a soukromí”
- Vyberte první možnost “Spravovat účet” a “Přepnout na firemní účet”
- Poté zvolíte “Další” a vyberete kategorii, která nejlépe popisuje vaše podnikání
- Máte hotovo!
Nezapomeňte doplnit informace o profilu a propojit ho s vaší webovou stránkou a firemními účty na sociálních sítích
Jak vytvořit TikTok Ads Manager?
V Ads Manageru můžete vytvářet reklamy a cílit na nové zákazníky, sledovat a měřit výsledky a zvyšovat povědomí a prodeje.
- Přejděte na stránku: https://ads.tiktok.com/i18n/signup
- Vyplňte potřebné údaje (e-mail/telefonní číslo a 2x heslo) a nechte si odeslat kód “Send code”
- Přijatý kód vyplňte do políčka a klikněte na “Sign up”. Popřípadě se přihlaste pomocí již existujícího účtu na Tiktoku “Sign up with TikTok”
- Vyplňte informace o firmě (později nelze změnit) a poté stačí už jen kliknout na “Register”
Chcete správu TikToku s veškerým nastavením nechat na profesionálech? Kontaktujte nás a my vám se vším rádi pomůžeme!
Autor: Natálie Kocichová
Content manager
Natálie se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí, a tak to bude právě Natálie, se kterou budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu naší spolupráce. Bude vás kontaktovat také ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět.