Zájem o Reels neustále roste
Používáte na vašich sociálních sítích Reels? Ne? Pak je nejvyšší čas začít, protože tento trend vám může zvýšit dosahy!
Adam Moserri – šéf Instagramu upozorňuje na to, že zájem o video formát mezi uživateli neustále roste, a tak je potřeba přizpůsobovat jim váš feed a vytěžit z toho trendu maximum.
Tým HypeAuditoru vypracoval v průběhu července 2022 studii, ve které analyzoval 77,6 milionů příspěvků na Instagramu, aby zjistil jaké formáty mají největší vliv na zapojení publika.
Pojďme se podívat na výsledek!
![](https://www.woxo.cz/wp-content/uploads/2022/08/hypeauditor-photo.png)
Obrázky zůstávají nejčastěji zveřejňovaným typem
42,2 % všech příspěvků tvoří obrázky, drží se tak na první příčce. Druhé místo zaujímají carousely a Reels jsou zde až na třetím místě.
Reels mají největší odhadované dosahy
Navzdory tomu, že Reels jsou v počtu zveřejnění až na třetím místě, zaznamenávají na Instagramu největší odhadované dosahy, to znamená největší odhadovaný počet lidí, kteří Reels uvidí.
![reels-reznictvi-u-bobra](https://www.woxo.cz/wp-content/uploads/2022/08/reels-reznictvi-u-bobra-1024x376.jpg)
Výsledky po zveřejnění Reels u našeho klienta Řeznictví u Bobra
Reels generují nejvíce liků
Reels přinášejí ze všech 4 typů formátů nejvíce reakcí.
Příspěvky z obrázky patří mezi nejkomentovanější
Na základě výzkumného souborů vzorků dále vyplynulo, že nejvíce komentované jsou obrázky.
Proč používat Reels?
Reels jsou v současné době nejlepší možností, jak zvýšit svůj dosah a upoutat pozornost u uživatelů Instagramu. Mnoho firem ještě tuto možnost nezačala využívat a Reels nezveřejňuje, to vás může odlišit od konkurence.
Za zkoušku nic nedáte!
Reels určitě stojí za zvážení ve vaší komunikační strategii a za vyzkoušení nic nedáte! Provést můžete vlastní experimenty a sledovat zájem vašeho publika o tyto krátké klipy.
Novinka
Od Srpna 2022 platí, že všechny videa kratší než 15 minut budou automaticky zveřejněny jako Reels.
My už Reels u našich klientů i u sebe úspěšně zveřejňujeme, přidejte se k nám!
![](https://www.woxo.cz/wp-content/uploads/2023/03/Natka.png)
Autor: Natálie Kocichová
Content manager
Natálie se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí, a tak to bude právě Natálie, se kterou budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu naší spolupráce. Bude vás kontaktovat také ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět.