fbpx

Jak uspět na sociálních médiích?

Natálie Kocichová

Checklist - Jak uspět na sociálních sítích?

Kladete si otázku, jak nastartovat vaše sociální sítě, aby se vám konečně podařilo naplňovat stanovenou marketingovou strategii? Pojďme si ji společně zodpovědět!

Pro majitelé podniků, kteří jsou časově vytížení, se to může zdát téměř nemožné. Neustále totiž musí sledovat nové trendy a zaměřovat se na správné prvky. Jaké to ale jsou?

SMM je forma online marketingu, která využívá sociální média jako marketingový nástroj. Sociální média umožňují značkám navázat kontakt se svým publikem, budovat značku, zvýšit prodej, zvýšit návštěvnost webových stránek a další.

Strategie na sociálních sítích

KPI jsou klíčové ukazatele výkonnosti, které vám pomohou zaměřit se na to, co je důležité a budou tak jasným ukazatelem, jak si strategie vede. Dobré KPI měří to, co má být měřeno, a pomáhají při rozhodování. 

Příklad: Počet platících zákazníků

Obsah na sociálních sítích

Tone of voice neboli tón komunikace je způsob, jakým značka komunikuje a navazuje kontakt se svým publikem. Budete: vtipní X vážní, formální X neformální, soustředit se na fakta X pocity. To vše je potřeba zvážit podle vaší cílové skupiny.

Media plán je nejčastěji vyjádřen tabulkou, ve které je zaznačeno vše potřebné: obsah, komu, jak, přes jaké marketingové kanály a kdy bude sdělení doručeno. Případně tam lze poznamenat i další věci (např. zda bude sdělení podpořeno reklamou).

Distribuce

Využití komunit

UGC je originální obsah vytvořený zákazníky a zveřejněný na sociálních sítích nebo jiných kanálech. UGC má mnoho podob: obrázky, videa, recenze nebo dokonce podcasty.

Analýza

Automatizace

Nevíte si rady a je to pro vás spíše španělská vesnice? Neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme a přes vaše příběhy vás posuneme o krok blíže k žádoucím výsledkům.

Další články...