Jak propagovat instagramové příspěvky skrz Facebook?

Také už delší dobu čekáte na možnost propagace příspěvků z Instagramu přímo prostřednictvím Business Manageru? Máme dobrou zprávu: Je to tady! To, že…


Číst Více

Co jsou to Facebook Lokality?

Není to tak dávno, co se na Facebooku objevila funkce Lokality. Jak Lokality můžete využít a jaká je jejich přidaná hodnota se dozvíte v dnešním článku.…


Číst Více

Jak vytvořit reklamu na YouTube?

Jak vytvořit reklamu na YouTube? Ačkoliv se to může zdát jako úkol pro ostříleného online marketéra, tak vytvořit jednoduchou videokampaň je poměrně…


Číst Více

Jižní Korea: S Googlem nepochodíte

Dnes tu máme první z řady článků zaměřených na konkrétní zemi a specifika nebo zajímavosti týkající se lokální marketingové komunikace. Začínáme netradičně…


Číst Více

Jak využít nový účel zprávy pro váš firemní Facebook?

Nedávno Facebook představil nový placement a to zobrazování reklam na hlavní stránce aplikace Messenger. Dnes pro nás má další novinku, kterou někteří z nás…


Číst Více

Reklama na LinkedIn jako konkurenční výhoda?

Když se řekne “reklama na sociální síti”, tak drtivou většinu napadne Facebook, bude následovat Instagram, ale málokdo si vzpomene na celosvětovou profesní…


Číst Více

Facebook versus Instagram

Facebook a Instagram – dvě sociální sítě, které zásadním způsobem hýbou světem online reklamy. Mnoho firem/inzerentů se stále domnívá, že není třeba…


Číst Více

Už jste vyzkoušeli Facebook video cover (úvodní video)?

Víte, jak vylepšit prezentaci vaší firmy na Facebooku? V posledních dnech Facebook testuje novinku a tou je video cover (úvodní foto)! Tímto krokem dává jasně…


Číst Více

Facebook představil novinku tzv. Oddíl pro obchod

Nechcete se hned pouštět do e-shopu, ale prodávat rovnou prostřednictvím Facebooku? Tak to pro vás máme skvělou zprávu – „Oddíl pro obchod“. Nedávno…


Číst Více

Tipy pro váš firemní Facebook

Ještě donedávna byl Facebook vnímán velice okrajově. Dnes už to však neplatí a stal se plnohodnotným marketingovým nástrojem, který si zaslouží zvýšenou…


Číst Více

Výstavy a veletrhy – mají smysl?

Poslední dvě desetiletí byly ukázkou toho, že se ve výstavnictví odehrávají změny, a že jeho pozice ve firemní marketingové strategii je v očích marketérů…


Číst Více

Když je klientem firma – specifika B2B marketingu

Oblast B2B (business-to-business), neboli oblast podnikání, v níž figurují firmy jak v roli prodávajícího, tak i kupujícího mají oproti oblasti B2C…


Číst Více

Víte, co je to značka?

Často se mi stává, když hovořím se zákazníky o jejich brandu, že spousta z nich nemá ani tušení o čem je řeč. To samozřejmě nikomu nevyčítám, avšak byl to…


Číst Více

5 věcí, ve kterých firmy chybují

Ve své praxi jsem měla možnost nahlédnout pod pokličku mnoha firem. U některých jsem se zabývala více obchodní stránkou, u jiných jsem se soustředila více na…


Číst Více