fbpx

Slovníček pojmů

Reklama

Reklama je placená forma neosobní komunikace. Cílem reklamy je přesvědčit spotřebitele ke koupi.

Výhodou reklamy je, že dokáže oslovit velký počet zákazníků, na které cílíte, bez ohledu na geografické rozmístění. Je vhodná především pro krátkodobý nárůst prodeje. Reklama může mít hodně podob, může se jednat o reklamu v televizi, která vyžaduje nemalé finanční prostředky, nebo například o reklamu tiskovou či internetovou.

Jaké druhy reklamy mohou být?

Informační reklama vzbuzuje prvotní poptávku a vyvolává zájem o produkt, službu, značku, nebo o cokoli jiného. Informační reklamu používáme v případě zavádění něčeho nového na trh

Reklama přesvědčovací se využívá po reklamě informační nejčastěji ve fázi expanze. Jejím cílem je zvýšení poptávky a zájmu.

Připomínková reklama napomáhá k udržení pozice na trhu a navazuje na předchozí typy reklam. Vyžaduje aktivity k udržení stávajících zákazníků.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931