fbpx

Slovníček pojmů

Osobní prodej

Nejstarší nástroj komunikačního mixu. Předností osobního prodeje je přímý kontakt se zákazníkem, což umožňuje využívat prodejní argumenty a neverbální komunikaci, která ho přinutí ke koupi. Další výhodou je okamžitá zpětná vazba, individuální kontakt a vytváření věrnosti zákazníků, která je pro firmu velice cenná a to převážně v oblasti vztahového marketingu. Osobní prodej je nákladný a je často využíván u prodeje exkluzivní produktů, které zaplatí tyto vysoké náklady na osobní oslovování zákazníků. U tohoto druhu prodeje se můžete setkat také s averzí zákazníků a časovou náročností. Náročné je také zjištění přání a potřeb zákazníků a samotná komunikace, která nesmí působit nátlakově.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931