fbpx

Slovníček pojmů

Komunikační strategie

Chcete, aby byl váš zákazník dobře informovaný a vaše produkty se úspěšně prodávaly? Nezapomínejte na komunikační strategii, bez komunikace se žádné sdělení nedostane od vás k vašemu cílovému segmentu, nebo dalším firmám.

K tomu, aby si firma určila: jak bude komunikovat, jaké nástroje k tomu použije, co, komu a kdy sdělí, slouží komunikační strategie.

Nejčastěji jsou zde využívány nástroje komunikačního mixu, ale také direct/přímý marketing a také online komunikace.

Mezi nejznámější komunikační strategie řadíme Strategii PUSH (tlaku) a PULL (tahu)

Strategie PUSH

Tato strategie využívá prodejce a propagaci směrem k obchodníkům až ke konečným spotřebitelům, aby produkty protlačuje skrze distribuci.

Strategie PULL

Vyžaduje velké výdaje na propagaci spotřebitelům, aby stimulovala poptávku po produktu. Ti poté vyhledávají tyto produkty u maloobchodníků, kteří je chtějí dodat od velkoobchodu a velkoobchody poté nakupují od výrobců. Proces je tedy opačný jako u Strategie PUSH.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931