Reklamy na zbožových srovnávačích

Díky nástroji Mergado dokážeme z vašich produktových feedů dostat maximum.

Upravujeme a optimalizujeme XML tak, aby vaše produkty na zbožových srovnávačích (Heureka, Zboží.cz, Glami a další) získaly co nejvyšší viditelnost. Největším srovnávačem cen v Česku je Heureka, a právě díky ní může e-shop sbírat ověřené recenze a zvyšovat věrohodnost e-shopu.

Zboží.cz je druhým největším srovnávačem a dohromady s Sklikem jsou silně konverzním kanálem.

100+

Děkujeme za důvěru

Jak spolupráce probíhá?

1.

V první řadě se potkáme

Zjistíme vaše očekávání, potřeby, cíle a také zda si sedíme jako lidé. Na základě poznatku připravíme plán a cenovou nabídku.

2.

Pustíme se do spolupráce

Pokud si plácneme, předáme si přístupy k marketingovým nástrojům, případně je založíme a nastavíme si komunikační kanály. (Asana, Projektově, Slack)

3.

Realizujeme

Ve stanoveném rámci ze sebe dostaneme to nejlepší tak, abychom Váš business posunuli o kus dál.

4.

Vyhodnotíme

Pravidelně kontrolujeme, zda výsledky odpovídají očekáváním a optimalizujeme, abychom zajistili maximální možný přínos.

Trnečka Smoked Fish

Stejné náklady, 5x vyšší obrat díky autentické kreativě v Meta Ads

Pack&Care

SEO v hlavní roli ve hře zvané Pack&Care

Případové studie

Tohle chcete vědět

Služby

Co umíme?

Jsme tady pro Vás. Proto Vám rádi nabídneme služby šité na míru. Do spolupráce Vámi se rádi pustíme, ať už máte zájem o focení, nebo kompletní marketingovou komunikaci. Vy před nás stavíte Vaše problémy, my na ně hledáme řešení.

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931

marketing woxo
Proč sbíráme data?

Tento web používá cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie jsou uloženy ve vašem prohlížeči a vykonávají funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.