Slovníček pojmů

Vztahy s veřejností neboli PR

PR patří mezi prvky komunikačního mixu a zahrnuje všechny činnosti, které mají za úkol dlouhodobě budovat dobré jméno a povědomí o společnosti a značce. Úkolem PR je oslovit širokou veřejnost a upevňovat důvěru a dobré vztahy. Pokud nastane krizová situace, PR by se mělo řídit podle předem připraveného krizového plánu a komunikovat s veřejností a médii. Důležité je také zmínit, že PR neslouží pouze ke komunikaci s externím světem, ale také ke komunikaci interní, kdy je jejím cílem společnosti zejména posilovat loajalitu svých zaměstnanců, aby o firmě mluvili pozitivně a chápali její vizi, misi a chtěli naplňovat stanovené cíle.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931