Marketingová strategie vám vytyčí cestu, pomocí které dojdete k vytyčenému cíli a zajistíte si určité konkurenční výhody. Tvorba marketingové strategie zahrnuje 3 fáze: plánování, realizaci a kontrolu.
Plánování
Strategické plánování tvoří postupné kroky, kterými jsou:
Realizace
Jestliže máme z předchozí části vytvořený marketingový strategický plán, přesouváme aktivity k samotné realizaci. To znamená, že budeme naplňovat stanovenou vizi, misi a cíle a plnit postupné kroky plánu. V této fázi je důležitá především motivace odpovědných zaměstnanců, protože právě v jejich zájmu by mělo být dosažení cíle.
Kontrola
Dosažené výsledky se musejí vyhodnotit. Kontrola umožňuje případné úpravy marketingové strategie, protože je schopna včas eliminovat odchylky skutečnosti od plánu. Nezapomínejte kontrolu provádět nepřetržitě! To je základ pro dosažení vytyčeného cíle.
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931