Positioning odpovídá na otázku: “Jakou pozici má na trhu zaujmout vaše značka oproti konkurenčním?”
Při tvorbě positioningu byste si měli uvědomit, jaké sdělení se má usídlit v paměti vašich zákazníků. U tvorby sdělení proto myslete na 3 věci:
1) Charakteristiku produktu
2) Očekávání zákazníků
3) USP – to, co vás odlišuje od konkurence
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931