Než se firma pustí do své činnosti, měla by si určit, jakou marketingovou strategii zvolí. Co to marketingová strategie ale vůbec je? Rozhodnutí, které mají za úkol vytyčit, jakým způsobem, kde a v jakém časovém úseku bude dosaženo stanovených cílů a jak bude společnost konkurovat ostatním.
Společnost může použít nespočet typů marketingových strategií, každá z nich by však měla být přizpůsobená jinému cíli, kterého má dosáhnout. Firmy totiž nevolí pouze jednu strategii, ale kombinaci vícero podle toho v jaké fázi životního cyklu se momentálně nachází.
Jaké jsou druhy marketingových strategií?
Mezi nejznámější členění, které ukazuje vazbu mezi produktem a trhem patří Ansoffova matice, jejímž autorem je Igor Ansoff. Dále se můžeme setkat se členěním podle Kotlera, Portera nebo se členěním dle marketingového mixu 4P.
Samotná tvorba marketingové strategie se skládá ze 3 etap: plánovací, realizační a kontrolní.
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931