Neodmyslitelnou součástí marketingové strategie, jak už samotný název napovídá, je marketingový mix a samotná strategie. Důležité je však také vybrat segmenty a zvolit cílový trh.
Marketingový mix umožňuje upravit nabídku vašich podle potřeb a přání zákazníků cílového trhu, musí však vycházet z cenové, distribuční, komunikační politiky společnosti a rozhodně také ze strategických marketingových rozhodnutí. Taktická = střednědobá rozhodnutí pak musí odpovídat cílovému segmentu zákazníku a podporovat positioning vaší značky. Za jiných předpokladů nebude marketingový mix nastaven efektivně.
Firma považovaná za tržní vůdce má na trhu největší podíl a svou vedoucí pozici na trhu si chce udržet nebo ji ještě posílit. Jak si ale tuto pozici udržet? Je potřeba neustále inovovat, držet náklady na minimální hranici, vytvořit jisté bariéry pro vstup konkurence nebo objevit a vyplnit mezeru na trhu. Vůdcovská firma může ovlivňovat ceny na trhu, a tím i nabízené množství produktů konkurenčních společností. Udržet si tuto pozici není vůbec jednoduché, firma musí neustále hledat nové způsoby, jak zvyšovat poptávku.
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931