Chcete, aby byl váš zákazník dobře informovaný a vaše produkty se úspěšně prodávaly? Nezapomínejte na komunikační strategii, bez komunikace se žádné sdělení nedostane od vás k vašemu cílovému segmentu, nebo dalším firmám.
K tomu, aby si firma určila: jak bude komunikovat, jaké nástroje k tomu použije, co, komu a kdy sdělí, slouží komunikační strategie.
Nejčastěji jsou zde využívány nástroje komunikačního mixu, ale také direct/přímý marketing a také online komunikace.
Mezi nejznámější komunikační strategie řadíme Strategii PUSH (tlaku) a PULL (tahu)
Tato strategie využívá prodejce a propagaci směrem k obchodníkům až ke konečným spotřebitelům, aby produkty protlačuje skrze distribuci.
Vyžaduje velké výdaje na propagaci spotřebitelům, aby stimulovala poptávku po produktu. Ti poté vyhledávají tyto produkty u maloobchodníků, kteří je chtějí dodat od velkoobchodu a velkoobchody poté nakupují od výrobců. Proces je tedy opačný jako u Strategie PUSH.
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931