Slovníček pojmů
CRM
Customer Relationship Management
CRM (řízení vztahů se zákazníky) je strategie a technologie pro správu a analýzu interakcí se zákazníky během celého jejich životního cyklu. Pomáhá firmám uchovávat data o zákaznících, automatizovat komunikaci, zlepšovat zákaznickou péči a podporovat prodeje. Díky CRM mají společnosti lepší přehled o potřebách svých klientů a mohou budovat dlouhodobé vztahy založené na důvěře.
Poslání a vize
Pomáháme firmám růst
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu
Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika
Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce
Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací
Případové studie
Tohle chcete vědět
Reklamní kampaně
PPC reklamy - Variabilnost, přesné zacílení a rychlé výsledky.
Jak se nám dařilo v roce 2024?
Služby
Připraveni zazářit?

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931