Poměr nákladů k obratu
PNO, neboli „poměr nákladů k obratu“, je klíčový ukazatel, který se používá v online marketingu k měření efektivity reklamních kampaní. Vyjadřuje, jak velkou část z dosaženého obratu tvoří náklady na reklamu. Tento ukazatel se obvykle vyjadřuje v procentech.
– Čím nižší PNO, tím efektivnější je reklama, protože za méně vynaložených prostředků dosáhnete většího obratu.
– Vysoké PNO může naznačovat, že kampaně nejsou dostatečně výkonné a vynakládané náklady na reklamu nevedou k adekvátnímu obratu.
PNO je důležitým ukazatelem při plánování rozpočtu a optimalizaci reklamních kampaní, přičemž pomáhá firmám efektivně řídit své investice do reklamy.
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931