Brandová strategie neboli Strategie značky je důležitou součástí Marketingové strategie. Budování strategie značky může být konkurenční výhodou, protože značka je to, co se lidem/vašim potenciálním zákazníkům vryje do povědomí. Není to tedy pouhý symbol či design, ale veškeré asociace s ní spojené. Značka má vliv na nákupní rozhodování, a proto je důležité této strategii věnovat pozornost.
Jaké oblasti jsou pro brandovou strategii nejdůležitější?
– Rozhodnutí, jakou roli bude mít značka v celkové marketingové strategii
– Stanovení si positioningu
– Charakteristika hodnot značky (ochrana, image, síla, loajalita klientů, budoucí vývoj)
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931