Zadání:
Už jste slyšeli o Eighty8? Vždy o krok popředu a se skvělým brandem. Když jsme se poprvé na projekt podívali, byli jsme nadšení, že jej budeme moci komunikovat právě my. Spolupráci si užíváme i po roce, během kterého jsme firmě Eighty8 dopomohli k 400% meziročnímu růstu. A jak se to povedlo i přes to, že nám Facebook a Google bodl kudlu do zad?
Než se do něčeho pustíme, je potřeba položit základní kámen – marketingovou strategii. Na začátku každé spolupráce se klientů ptáme, jestli již nějakou slušně zpracovanou strategii mají nebo ne. Podle toho se pak naše spolupráce odvíjí. V tomto případě jsem strategii tvořili od 0. Cílem bylo jasně stanovit, kterým směrem se společně vydáme, kde nám komunikace bude nejlépe fungovat a stanovit jasně dané cíle.
Strategie je klíčová a měl by ji mít každý. Bez strategie je bitva předem prohraná a v marketingu to platí dvojnásob. Odpoví vám na základní otázky jako například:
Samozřejmostí dnešní doby jsou sociální sítě a kvalitní obsah. Ten dosavadní byl konzumován spíše “fanoušky” marihuany a to jsme potřebovali změnit. Eighty8 není značka pouze pro uživatelé THC a jiných psychotropních látek, ale pro širokou veřejnost, která si chce ulevit od každodenního stresu. Navíc je to stylovka.
Chtěli jsme tedy oslovit i další uživatele jako například sportovce, muzikanty, podnikatele, apod. A jelikož placená inzerce těchto produktů na FB a IG není povolena, rozhodli jsme se navázat spolupráci s řadou sportovců, jako je Šárka Pančochová, Kristian Nguyen, Tomáš Zejda a další. Ti nám pomohli s tím, abychom ukázali, že jsou CBD produkty vhodné i pro sportovce a také byli hlavní silou při vytváření autentického obsahu na sociální sítě. Svět snowboardingu, skateboardingu a dalších se navíc skvěle hodí k brandu Eighty8, který by měl působit stejně svěže a cool jako adrenalinové sporty.
Naším cílem navíc bylo, aby si s nimi zákazníci produkty Eighty8 podvědomě spojovali a měli z nich stejnou radost, jako mají z toho, že si vyjedou zajezdit na skate.
Rádi se držíme toho, co aktuálně funguje nejvíce. Vytvořili jsme řadu krátkých videí a pomocí kolaborací propojili s našimi influencery. To nám pomohlo znásobit dosah a zapojit tak fanoušky influencerů. Tady máte pár z nich:
Po SEO auditu jsme zjistili, že web je absolutně nepoužitelný a vyhledávače jej téměř nevidí. Tak jsme se zaměřili na pár on-page faktorů, které jsme byli schopni v administraci upravit a také se svezli na trendu HHC (Co je to HHC?), které začalo být velmi populární. Web jsme zoptimalizovali primárně pro něj a výsledky se dostavily během pár dní. (viz. graf). Nyní web navštěvují stovky lidí denně a to primárně organicky.
Chystáme SEO věnovat daleko více kapacity a věříme, že náš kolega Daniel brzy přijde s konkrétnější případovkou. Pokud si ji nechcete nechat ujít, zaregistrujte se k našemu odběru newsletteru.
Facebook i Google zakazuje inzerovat jakýkoliv obsah spojený s konopím. Nicméně jsme hledali cesty tak dlouho, než se nám povedlo jednu najít. Vytvořili jsme zcela separátní web, který měl sloužit primárně jako lifestylový magazín a blog pro členy Eighty8 týmu. Nicméně jsme jej využili k vytvoření informační landing page, která se zmiňovala pouze o HHC, které Meta ještě nezakázala. Využili jsme příležitosti, a tak nám běží kampaně do dnes.
E-mail marketingu stále neodzvonilo. Jak jsme již psali v případové studii Řeznictví u Bobra, stále je to velmi účinný marketingový nástroj, který může “za pár korun” přinášet retenční nákupy. U Eighty8 tomu není jinak. Díky mailovým kampaním, se nám daří zákazníky přimět znovu navštívit web a opakovaně nakoupit.
Tento rok nás čeká řada výzev! Určitě tak nechceme usnout na vavřínech a komunikaci bychom rádi posunuli o pořádný kus dále. Navíc nás čeká to nejdůležitější – expanze do Evropy! Co vše se v Eighty8 chystá, prozradil Patrik Girgle v PR článku pro E15. Přejeme pěkné čtení a zdar i vašemu podnikání.
S Woxem jsme se rozhodli spolupracovat po velmi dlouhém a rozsáhlém výběru vhodné marketingové agentury. Vyžadovali jsme osobitý přístup k naší společnosti, navnímání naší filozofie práce se značkou a pochopení cesty, kterou se ubíráme. Ve Woxu jsme našli partnera, který dokáže k zákazníkovi přistupovat přesně takto. Nejen díky tomu, ale i přes množství komplikací spojených s povahou našich výrobků je nám Igor a Woxo pevnou oporou v cestě za našimi sny.
Vendy pro vás ve WOXO píše texty, které zaujmou nejen vaše zákazníky, ale i internetové vyhledávače. Kromě toho hledá a hlídá klíčová slova, optimalizuje obsah a stará se o to, aby byl váš web dobře vidět. Bude to právě Vendy, která vám napíše detailní článek na blog, stručný, ale jasný popisek k produktům nebo newsletter do e-mailů.
Jsme tady pro Vás. Proto Vám rádi nabídneme služby šité na míru. Do spolupráce Vámi se rádi pustíme, ať už máte zájem o focení, nebo kompletní marketingovou komunikaci. Vy před nás stavíte Vaše problémy, my na ně hledáme řešení.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931