Bidding je proces, při kterém inzerenti v online reklamních systémech (např. Google Ads nebo Facebook Ads) nastavují, kolik jsou ochotni zaplatit za kliknutí, zobrazení nebo jinou interakci s reklamou. Reklamní platforma poté vyhodnocuje nabídky spolu s kvalitou reklamy a určuje, která se zobrazí uživateli. Správně nastavený bidding pomáhá efektivně využít rozpočet a dosáhnout lepších výsledků kampaně.
Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.
WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.
Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.
Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.
WOXO >
WOXO impressions s.r.o. | IČ: 05251931 | DIČ: CZ05251931