Všimli jste si, že vypadáme trochu jinak? Začali jsme růst a náš starý web nám začal být trochu malý. A všichni víme, že některé věci je lepší úplně zbourat a postavit znovu. Lepší, přehlednější a hezčí. No, a to stejné jsme se rozhodli udělat i s naší celou vizuální identitou.
Obsah:
WOXO se rozrůstá, máme nové kanceláře a začíná další etapa naší malé velké marketingové agentury. Abychom ukončili další etapu a začali novou s hezčím štítem, rozhodli jsme se pro rebranding. A sestavili jsme naši novou identitu, která je snadno identifikovatelná, funkční a sjednocená. Pojďte se s námi podívat na cestu, která k rebrandingu WOXO vedla…
Proč jsme se rozhodli pro rebranding
Hlavním impulsem pro WOXO rebranding byla potřeba nového webu. Náš starý web byl už dost pomalý, hodně věcí na něm nebylo 100%, a tak jsme si řekli, že bude jednodušší ho postavit úplně znovu. Aby byl lepší, funkční a hezčí.
WOXO během uplynulých 2 let velmi vyrostlo, stalo se součástí mnoha různých projektů a rozšířilo své služby. Naše vizuální prvky přestávaly stačit našim potřebám a celý styl začal působit dost nejednotně. Proto jsme se kromě nového webu rozhodli postavit i naši novou (vizuální) identitu.

„Rád ukončuju jednotlivá období a začínám nové nějakým výrazným gestem. Tentokrát mi přišlo smysluplné posunout vše dál na jakési WOXO 3.0, v rámci něhož nás čeká další etapa v nových kancelářích, s novými lidmi i projekty, a v níž budeme snad i dále růst.“
Igor Kluziok
CEO, Jednatel
K čemu je rebranding dobrý?
Rebranding rozhodně není jednoduchou záležitostí, kterou je možné uskutečnit ze dne na den. Vyžaduje důkladnou přípravu a především promyšlení celé změny. Rebranding bez hlubší strategie (jen „protože chceme změnu“) může působit zmateně, neúčelně a paradoxně může přinést více škody než užitku.
Na druhou stranu rebranding pomáhá udržet krok s dobou, trendy a konkurencí. Pokud se značka mění, roste nebo začíná nabízet jiné služby, umožňuje rebranding dobře sladit vizi, hodnoty a cíle firmy s tím, jak se prezentuje navenek.
U nás bylo hlavním důvodem odlišení se od konkurence, ale i oddělení další WOXO etapy. Potřebovali jsme styl, který bude odpovídat všemu, v co jsme za poslední roky vyrostli.
Nejde jen o nové barvy
Naše nová zelená barva nevznikla po měsících složitého hledání symboliky… Prostě se nám na první pohled líbila. Barvy vycházejí z vizuálu budovy s kancelářemi, ale i se samotným interiérem našeho nového pracovního prostoru, ve kterém kombinujeme zelenou s námořní modrou. Když si k tomu všemu přidáme analýzu konkurence, ukazuje se, že tahle zelená barva v našem oboru zůstala volná přesně pro nás.
Zelená pro nás ale nakonec získala i hlubší význam, je to totiž barva růstu, a ten je s novým sloganem „Grow together“ středobodem všeho. Možná to zní trochu jako klišé, ale tento nový slogan přesně vystihuje naši filozofii a to, jak chceme pracovat.
Rosteme všichni společně jako tým, každý jeden z nás i spolu s našimi klienty.
To nejdůležitější ale zůstává
Změnili jsme od základů náš vizuál, ale to, jací jsme a jak k práci přistupujeme, zůstává. Na prvním místě jsou u nás stále klienti a jejich individuální potřeby. Víme, že je každá značka jiná a speciální, a proto tak i ke každému novému projektu přistupujeme.
S našimi klienty vedeme většinou dlouhodobé spolupráce, díky čemuž můžeme budovat lepší vztahy i vzájemnou důvěru.

Cesta našeho rebrandingu nebyla snadná, ale věříme, že se nám podařilo vytvořit další a lepší verzi WOXO. Dejte nám vědět, jak se vám naše nové barvy i styl líbí. Budeme rádi za každou zpětnou vazbu!

Autor článku:
Vendula Šuterová
Copywriter
Vendy pro vás ve WOXO píše texty, které zaujmou nejen vaše zákazníky, ale i internetové vyhledávače. Kromě toho hledá a hlídá klíčová slova, optimalizuje obsah a stará se o to, aby byl váš web dobře vidět. Bude to právě Vendy, která vám napíše detailní článek na blog, stručný, ale jasný popisek k produktům nebo newsletter do e-mailů.