fbpx

SEO v hlavní roli ve hře zvané Pack&Care

E-shop s ekologickými obaly, kde na jednom místě najdete vše, co pro svůj pro svůj podnik potřebujete, a to od jednorázového nádobí, krabic, tašek, až po kelímky a sáčky. Když nás Michal požádal o pomoc se začínajícím e-shopem, neváhali jsme a vrhli se na něj. V dnešním článku si ukážeme, jak jsme hlavně díky SEO – optimalizace e-shopu pro vyhledávače  – zvedli prodeje Pack&Care.

Problém:

Od Michala, zakladatele Pack&Care, jsme obdrželi jasné zadání – dostat se do online prostředí a být vidět. Protože již e-shop fungoval na platformě Shoptet, rozhodli jsme se změnit jeho design pomocí kódování a přizpůsobit ho tak specifickým potřebám značky.

Naším prvním krokem bylo důkladné seznámení se s projektem, na jehož základě jsme poté vytvořili identitu značky a prozatimní strukturu stránky, do níž jsme naimportovali produkty. Poté jsme spustili první testovací kampaně, které nám měly především ukázat to, zda je či není o produkty zájem.

Co je SEO a proč je tak důležité?

Protože PPC kampaně začaly přivádět prvotní konverze, ihned jsme se s Michalem domluvili na podrobném zpracování SEO auditu, a následné koncepční optimalizaci webu, ve které jsme viděli dlouhodobý potenciál v pravidelném získávání nových zákazníků a obchodních partnerů.

 

SEO (z anglického search engine optimization) je optimalizace vašeho webu, která ho udělá atraktivní pro vyhledávače. Čím jste pro ně přitažlivější, tím snadněji vás potenciální zákazníci najdou. Dobře optimalizované dopadové stránky mají navíc také vliv na PPC kampaně.

 

A říkáte si, jak se takové SEO buduje? Pomocí klíčových slov, správných textací a srozumitelné struktuře webu. Právě z toho důvodu by všechny vaše produkty měly být řádně popsané a zařazené do kategorií.

 

Jedním z prvních a nejdůležitějších kroků tedy byla analýza klíčových slov, která nám ukázala, která slova a fráze jsou pro Pack&Care nejdůležitější. Tím jsme získali přehled o chybách ve struktuře a předělali veškeré kategorie a parametrické filtry, díky kterým jsme následně získali vyšší návštěvnost a zlepšili orientaci na webu. 

Píšete pravidelně články na svůj blog?

Možná byste měli začít… Abychom zajistili pravidelný přísun kvalitního a relevantního obsahu, vytvořili jsme plán, který nám umožňuje systematicky přidávat nové články a blogové příspěvky. A k čemu jsou takové články dobré? Nejenže informují návštěvníky, ale opět také podporují SEO, a když jsou dobře provázány s produkty, dokáží i dobře prodávat.


Nakonec jsme se věnovali link buildingu. Aktivně jsme vyhledávali příležitosti pro získání kvalitních zpětných odkazů a vytvářeli jsme odkazy, které dále posilují autoritu a důvěryhodnost Pack&Care e-shopu, a tím jej posouvají výše ve vyhledávání. 

Nastartovali jsme kampaně správným směrem

Kromě SEO jsme se zaměřili také na to, aby PPC kampaně fungovaly správně a vytěžili jsme z nich maximum. Kampaním jsme dodali řád a nastavili přesné cíle, které mají plnit. Vznikly nám díky tomu nové reklamy pro remarketing a na jednotlivé produkty.

Výsledek

Jak to celé dopadlo? Na e-shopu došlo k významnému zlepšení v oblasti viditelnosti, uživatelské přívětivosti a celkové konkurenceschopnosti na trhu. Organický dosah jsme ve výsledku během půl roku zvýšili 5násobně!

Na webu stále aktivně pracujeme a snažíme se provádět postupná vylepšení. Pack&Care navíc stále rozšiřuje sortiment, a tak ho postupně přidáváme do již vytvořené strategie a aplikujeme stejné postupy.

Autor: Vendy Šuterová

Copywriter

Vendy pro vás ve WOXO píše texty, které zaujmou nejen vaše zákazníky, ale i internetové vyhledávače. Bude to právě Vendy, která vám napíše detailní článek na blog, stručný, ale jasný popisek k produktům nebo newsletter do e-mailů.

Může vás zajímat

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931