fbpx

Eighty8 - 100% nárůst ve vyhledávání díky generálnímu partnerství Detektoru lži.

Ve Woxo nevnímáme klienty a jejich značky jako různé uzavřené nádoby, spíš naopak. Vidíme velký potenciál v jejich spolupráci! Snažíme se navzájem propojovat klienty, vymýšlet projekty a spolupráce, které dávají smysl pro obě strany a mohou jim rozšířit okruhy uživatelů a zákazníků. Jednou z nich je spolupráce THE MAG a Eighty8, která si prostě sedla.

Problém:

Hlavním cílem spolupráce je využít nevšedních kanálů pro prezentaci brandu. A jelikož obor, ve kterém Eighty8 působí, není možné inzerovat klasickou cestou, hledali jsme způsob, jak oslovit naši cílovou skupinu jinudy. A našli jsme Jana Stracha. Výsledkem této spolupráce je pořad Detektor lži, jehož první dvě série nasbíraly na Youtube už téměř 10 milionů zhlédnutí! A co za těmi čísly stojí?

Detektor lži

Pořad Detektor lži je skvělým příkladem toho, jak využít potenciál a oslovit široké spektrum uživatelů. Vznikl v hlavě Jana Stracha a Petra Žižky a pro Eighty8 se stal perfektní příležitostí pro novou nevšední inzerci. A tak se stalo Eighty8 generálním partnerem pořadu, který zanedlouho trhal rekordy.

Zdánlivě obyčejné vedení rozhovoru je okořeněno přítomností detektoru, který okamžitě odhalí, jestli host říká pravdu, nebo ne. Důležitou strategií je ale především výběr hostů, který má na starost právě Jan Strach a jde mu to vážně dobře. Paleta hostů totiž musí být co nejpestřejší, aby zaujala různá publika napříč zájmy. Influencer, sportovec, youtuber a hudebník na jednom místě v Detektoru.

Rekord v počtu odběratelů na Herohero

První dvě série Detektoru lži nasbíraly na Youtube více než 10 milionů zhlédnutí a 30 milionů zhlédnutí na TikToku.

THE MAG dokonce během dílu s Nikosem a jeho bývalou partnerkou překonal rekord v nejsledovanějším videu na Hero Hero a následně i rekord v počtu odběratelů (17 500) na této platformě! Jedná se tak rozhodně o jeden z aktuálně nejúspěšnějších pořadů.

Demolition Derby (DRC)

Dalším milníkem spolupráce THE MAG a Eighty8 je první DRC, které sklidilo obrovský úspěch. My se na něm s klientem postarali o Chillout zónu, která se k tomuto eventu perfektně hodila. Více se o tomto tématu rozpovídal Jan Strach zde.
V září navíc proběhne pokračování, na němž Eighty8 opět nebude chybět.

Jaký to mělo efekt?

A jak hodnotí spolupráci Jan Strach?

10 z 10! Po všech stránkách nemám co vytknout. Mám pocit, že to celé správně zapadlo a je to definice ideální spolupráce, kde se provazují značky a úspěšně aktivuje cílová skupina. Tahle spolupráce si sedla a společně tvoříme zajímavé projekty, které v ČR nemají obdoby,“ říká Jan Strach.

Zároveň dodává, že už teď má další velké plány do budoucna, takže se máme určitě na co těšit!

Nyní se s Eighty8 pouštíme také do TikToku, který nám umožňuje popustit uzdu kreativity a rozšířit publikum o další skupiny. Naši TikTokovou cestu můžete sledovat zde.

Patrik
Girgle

Eighty8

S Woxem jsme se rozhodli spolupracovat po velmi dlouhém a rozsáhlém výběru vhodné marketingové agentury. Vyžadovali jsme osobitý přístup k naší společnosti, navnímání naší filozofie práce se značkou a pochopení cesty, kterou se ubíráme. Ve Woxu jsme našli partnera, který dokáže k zákazníkovi přistupovat přesně takto. Nejen díky tomu, ale i přes množství komplikací spojených s povahou našich výrobků je nám Igor a Woxo pevnou oporou v cestě za našimi sny.

5/5

Může vás zajímat

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931