Surf Arena: Naučte se surfovat v Praze!

Zadání: Postarat se o online komunikaci unikátního projektu umělé vlny v pražských Letňanech.

Když se řekne surfing, pravděpodobně se vám vybaví oceán a jeho rozbouřené vlny. Jeden z našich klientů ale dokázal přenést alespoň zčásti tento sport z oceánu na souš, a to rovnou do Prahy. 


Umělá vlna v pražské Surf Areně je jediným areálem svého druhu ve Střední Evropě. Jedná se o prostor určený nejen rodinám s dětmi, sportovcům a adrenalinovým nadšencům, ale také firmám, které hledají zajímavé místo pro svou firemní akci nebo teambuilding. Kromě vlny je v Surf Areně totiž k dispozici i bar, kavárna, podium, audiovizuální technika a terasa s výhledem.


Důležitá segmentace cílové skupiny

 

Propagace něčeho tak unikátního je opravdu velká paráda. Můžete si být totiž téměř jisti, že cokoliv vytvoříte, bude se šířit tak nějak samo. Viralita samotné služby nám hrála do karet. O to více jsme se ale museli soustředit na důkladnou segmentaci cílových skupin a vytvoření přehledné struktury kampaní. Cílová skupina “VŠICHNI” je totiž největší zlo. Samostatně jsme tedy pracovali se segmenty jako rodiče, milovníci board sportů, malé firmy, velké firmy, zahraniční turisté, Češi na výletě v Praze atd.

 

Klíčovým kanálem pro online komunikace byl od samotného začátku Facebook. Následoval Google a Seznam. Až později s rostoucím významem influencer marketingu bylo rozhodnuto o přidání Instagramu do komunikačního mixu.

Níže pár čísel po 4 letech fungování Surf Areny:

0 +
Fanoušků na Facebooku
0 +
Sledujících na Instagramu
0 +
Vyhledávání měsíčně na Googlu a Seznamu

Výčet služeb

Online marketingová strategie

Reklama ve vyhledávání (Google,Seznam)
Bannerová reklama (Google, Seznam)

Reklama na YouTube

Správa sociální sítě Facebook

Správa Instagram feedu

Co o nás říká klient?