fbpx

Řeznictví u Bobra aneb jak jsme využili COV-19

Zadání: Co nejrychleji rozjet emergency eshop od Řeznictví u Bobra (www.nakupnakliku.cz) pro oblast Frýdek-Místek. Cílem eshopu měla být pomoc lidem s nakupováním kvalitních uzenin a jiných dobrot a to nejen pro období koronakrize.

Řeznictví u Bobra v Raškovicích je tak trochu jiné řeznictví.  Otec a syn, Pájo a Paťo, se rozhodli své výrobky vycházející z tradičních receptur našich předků zabalit do netradičního kabátu, a to zejména marketingově. Budují kolem #bobrot brand, který není cizí žádné věkové skupině, pobaví a zejména prodá. Jejich produkty jsou natolik výjimečné a chutné, že od nich pravidelně odebírají i podniky jako například EntréeMiura HotelResort Cattaleya  a mnoho dalších. 

prsut-reznicvti-u-bobra-bobroty

Zlom nastal ve chvíli, kdy propukla nedávná pandemie koronaviru a všechny gastro podniky musely ze dne na den téměř zcela přerušit provoz. Věděli jsme, že jestli je někdy ta správná chvíle na to, rozjet další odnož podnikání #bobrot, tak je to právě teď! S vervou jsme se pustili do tvorby dlouho zvažovaného eshopu a úspěch na sebe nenechal dlouho čekat.

Nový web na WordPressu

Přestože se eshopům běžně nevěnujeme, v tomto případě jsme se rozhodli udělat výjimku a obchod jsme napojili na nedávno spuštěný nový web. Zaregistrovali jsme doménu www.nakupnakliku.cz a pustili se do práce.

#bobroty - unikátní prvek, který spojuje

Ve všech našich výkonnostních reklamách jsme neustále používali hashtag #bobroty. Ačkoliv jsou hashtagy využívány pro snadnější vyhledávání a na Facebooku se moc neosvědčily, rozhodli jsme se tento hashtag využít s cílem zdůraznit brand a více dostat do povědomí uživatelů slovo BOBROTY, které je spojeno s Řeznictvím u Bobra již od jeho vzniku. A jaký byl výsledek?

0 +
Vyhledávání za 7 dní

Doslova ze dne na den počet vyhledávání “bobrot” stoupl a organická návštěvnost webu se tak zvýšila o desítky procent. Během 14 dní se nám podařilo zvýšit návštěvnost webu z 20 unikátních návštěvníků denně na 600.

Jak jsme toho docílili?

Budget byl velice omezený a jedinou smysluplnou cestou se proto jevily sociální sítě. Obsah, ačkoliv konzultován s námi, zůstal v režii Bobrů. My jsme se pustili do nastavení a optimalizace placených kampaní. V první fázi jsme otestovali, které produkty fungují lépe na ženy a které na muže. Dále jsme kampaně rozsegmentovali dle lokalit, kam byl klient schopen rozvážet. Výsledek nás překvapil více než pozitivně.

 

Pozn.: Jako je tomu v mnoha jiných oborech, objednávky přicházely převážně od žen, ale platby od mužů. Na koho byste tedy cílili vy? Na muže nebo na ženy?

 

O další dosah kampaně se postaral Lukáš Hejlík, který o spuštění eshopu informoval na své Gastromapě a také René Müller z Faency Fries, jehož belgické hranolky dobývají republiku (my máme tu čest je fotit) a jsou rovněž k dostání na eshopu bobrot.


Myslíme, že tohle byl jen první krůček k dlouhodobě prosperujícímu eshopu v podání Řeznictví u Bobra, kde najdete nejen uzeniny, ale také další vynikající produkty od lokálních firem jako Bon LaitPepe BakeryBopcorn , Hospůdka u bobra či  Pekárna u hranice (Fenomén z Českého Těšína).

 

0 %
Konverzní poměr
0 +
Návštěv za 30dní

A pokud vám po přečtení této případovky zůstalo v hlavě jen #bobroty. Tak to splnilo účel.

Výčet služeb

Marketingová strategie

Konzultace

Správa kampaní na soc. sítích

Grafika

E-mail marketing
Fotoprodukce

Videoprodukce

Webové strány