fbpx

Pekárna u hranice: Fenomén
z Českého Těšína

Zadání: Postarat se o kompletní marketingovou strategii Pekárny u hranice.

Již delší dobu spolupracujeme s Radegastovnou v Českém Těšíně, která se rozhodla otevřít další podnik, tentokrát pekárnu. Našim úkolem bylo zaštítit kompletně celý marketing. 

 

Nechtěli jsme bezhlavě skočit do propagace podniku, o kterém nic nevíme. Když jsme se dozvěděli, že výrobu produktů bude mít na starost pekař, který 13 let pracoval ve známém pražském gastronomickém řetězci Ambiente, bylo jasné, že do toho půjdeme.

 

V Českém Těšíně není úplně lehké uspět, a už vůbec ne s koblihou za 21 korun. Takže jsme se u propagace zaměřili na unikátnost produktů s cílem vytvořit brand, který budou lidé milovat. 

 

Jelikož se prostřednictvím sociálních sítí nedá předat chuť, naprosto klíčové bylo vytvoření fotek, které by dokázaly probudit chuťové pohárky natolik, aby pak produkty obyvatelé města přišli osobně vyzkoušet. Jestli se nám to povedlo, posuďte sami

sneci-pekarna-u-hranice-cesky-tesin
vanocka-pekarna-u-hranice

Dále jsme se zaměřili na propagaci sobotních snídaní. Cílem bylo sdružovat lidi v pekárně, kde si mohou u kávy “na stojáka” popovídat a třeba i navazovat nové kontakty. 


Vzhledem k malému rozměru provozovny kolemjdoucí nutně musel nabýt dojmu, že je neustále plno. To mělo lavinový efekt a každý, kdo šel náhodou kolem, se chtěl do víru pohodové atmosféry provoněné čerstvým pečivem a kávou přidat. 


Výsledkem je prosperující pekárna, o které se mluví v širokém okolí, a do které se vypravují lidé z měst vzdálených i 40 kilometrů jako je například Ostrava, ba dokonce z Praha.

Výčet služeb

Online marketingová strategie

Správa sociálních sítí

Webové stránky

Videoprodukce

Fotoprodukce

Vizuální identita

 

Co o nás říká klient?