20 % textu zruseno facebookMaximálně 20 % textu v reklamní grafice na Facebooku: ZRUŠENO!

Je potvrzeno! Na Facebooku se už nebudete muset s reklamním textem snažit vtěsnat do 20 % plochy obrázku.  

Kdo o podobném omezení slyší poprvé, uvedeme pro vysvětlení, že doposud ty vizuály, které obsahovaly více než oněch 20 % textu byly v reklamních aukcích znevýhodněny. Když se podíváme ještě hlouběji do historie, tak pamatujeme i dobu, kdy by se vám taková reklama nespustila vůbec. 

Co tedy zrušení těch 20 % textu znamená? Pokud reklamu sami vytváříte, jistě bude teď vaše práce s reklamními texty na vizuálech o chlup snadnější. Na druhou stranu z pohledu uživatele Facebooku to může znamenat nálož nekvalitní a textově přehlcené reklamy. Nicméně věříme, že aktuální zrušení limitu pro texty na vizuálech přináší i spoustu nových možností, jak zajímavým způsobem upoutat pozornost uživatelů.  

Na závěr je ještě nutné dodat, že uživatelé reagují na reklamy s menším množstvím textu lépe. Proto doporučujeme i tak nic nepřehánět!

Další články...