Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Food Market 2020: Festival jídla, který praskal ve švech
Zadání: Naplnit zimní festival jídla Food Market 2020 v ostravském Food Atelieru Davida Valíčka.
Již potřetí jsme měli tu čest zajistit kompletní propagaci zimního festivalu jídla v Dolních Vítkovicích Food Market 2020. Tento festival má na svědomí náš dlouhodobý klient, dnes už spíše dobrý kamarád David Valíček, patron ostravské školy vaření Food Atelier.
V první fázi jsme se postarali o celkovou vizuální identitu projektu – od loga až po online grafiku na sociálních sítích a vyhledávačích.
Klíčové bylo oslovení širokého publika v okolí konání akce a nasbírání co největšího počtu reakcí na vytvořenou facebookovou událost pro pozdější remarketing. Jako kreativu jsme využili video z předchozího ročníku, které perfektně splnilo svůj účel.
Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat a po dvou dnech jsme již dosáhli na 5000 potenciálních návštěvníků u události.
S tímto publikem jsme nadále pracovali. Postupně jsme představovali jednotlivé vystavovatele a snažili se potenciální návštěvníky zapojit. To se nám povedlo mimo jiné díky soutěžím, které jsme připravili ve spolupráci s Dolní oblastí Vítkovice a rádiem Helax.
Ve druhé fází jsme vystavující podniky představili také na webu a přidali podrobné informace o konání akce. Dalo se předpokládat, že před a během akce budou lidé tuto stránku vyhledávat. Proto jsme se postarali o to, aby ji našli. A nemýlili jsme se…

Sociální sítě rozhodně nebyly jediným kanálem, který jsme pro propagaci zvolili. Byly doprovázeny bannerovou kampaní na Googlu a Seznamu, outdoorem v podobě “ova bannerů” na ulici Místecké, o které se postarala společnost Ovamedia, a navíc kampaň podpořilo i rádio Helax.
Poslední fází bylo potenciální návštěvníky změnit na reálné. Tři dny před konáním akce jsme zintenzivnili komunikaci směrem k remarketingovému publiku a spustili jsme odpočet zbývajících dnů do akce.

A výsledek? Akce splnila veškerá očekávaní! Food Market 2020 navštívilo více než 2000 návštěvníků. Už teď se nemůžeme dočkat na další ročník!
Výčet služeb
Online marketingová strategie
Reklama ve vyhledávačích
Správa sociálních sítí
Facebook a Instagram
Práce s webem
Videoprodukce
Fotoprodukce
Vizuální identita
Komunikace s vystavovateli
Aftermovie
David
Valíček
Food Atelier Ostrava
