Jak vytvořit reklamu na YouTube?

Jak vytvořit reklamu na YouTube? Ačkoliv se to může zdát jako úkol pro ostříleného online marketéra, tak vytvořit jednoduchou videokampaň je poměrně jednoduchá záležitost. Pokud již navíc…


Jižní Korea: S Googlem nepochodíte

Dnes tu máme první z řady článků zaměřených na konkrétní zemi a specifika nebo zajímavosti týkající se lokální marketingové komunikace. Začínáme netradičně a to Jižní Koreou. Jihokorejci milují…


Jak využít nový účel zprávy pro váš firemní Facebook?

Nedávno Facebook představil nový placement a to zobrazování reklam na hlavní stránce aplikace Messenger. Dnes pro nás má další novinku, kterou někteří z nás již mohou využít, a tím je účel…


Reklama na LinkedIn jako konkurenční výhoda?

Když se řekne “reklama na sociální síti”, tak drtivou většinu napadne Facebook, bude následovat Instagram, ale málokdo si vzpomene na celosvětovou profesní síť LinkedIn. Právě na tu se dnes…


Facebook versus Instagram

Facebook a Instagram – dvě sociální sítě, které zásadním způsobem hýbou světem online reklamy. Mnoho firem/inzerentů se stále domnívá, že není třeba dělat rozdíly ve formě propagace, kterou…


Už jste vyzkoušeli Facebook video cover (úvodní video)?

Víte, jak vylepšit prezentaci vaší firmy na Facebooku? V posledních dnech Facebook testuje novinku a tou je video cover (úvodní foto)! Tímto krokem dává jasně najevo, že trend videí pokračuje a bude…