Jižní Korea: S Googlem nepochodíte

Dnes tu máme první z řady článků zaměřených na konkrétní zemi a specifika nebo zajímavosti týkající se lokální marketingové komunikace. Začínáme netradičně a to Jižní...


Jak využít nový účel zprávy pro váš firemní Facebook?

Nedávno Facebook představil nový placement a to zobrazování reklam na hlavní stránce aplikace Messenger. Dnes pro nás má další novinku, kterou někteří z nás již mohou využít, a tím...


Reklama na LinkedIn jako konkurenční výhoda?

Když se řekne “reklama na sociální síti”, tak drtivou většinu napadne Facebook, bude následovat Instagram, ale málokdo si vzpomene na celosvětovou profesní síť LinkedIn. Právě na...


Facebook versus Instagram

Facebook a Instagram – dvě sociální sítě, které zásadním způsobem hýbou světem online reklamy. Mnoho firem/inzerentů se stále domnívá, že není třeba dělat rozdíly ve formě...


Už jste vyzkoušeli Facebook video cover (úvodní video)?

Víte, jak vylepšit prezentaci vaší firmy na Facebooku? V posledních dnech Facebook testuje novinku a tou je video cover (úvodní foto)! Tímto krokem dává jasně najevo, že trend videí...


Facebook představil novinku tzv. Oddíl pro obchod

Nechcete se hned pouštět do e-shopu, ale prodávat rovnou prostřednictvím Facebooku? Tak to pro vás máme skvělou zprávu – „Oddíl pro obchod“. Nedávno Facebook představil...