Nedávno Facebook představil nový placement a to zobrazování reklam na hlavní stránce aplikace Messenger. Dnes pro nás má další novinku, kterou někteří z nás již mohou využít, a tím je účel „zprávy“.

Co tento účel umožnuje?

Jste-li zběhlí ve facebookové reklamě, tak víte, že prozatím Facebook umožňoval využívat účely k rozšíření povědomí, přivedení návštěv na web či aplikaci nebo ke zvýšení konverzí. Dnes je tento výčet rozšířen o novou možnost a tou je rozvíjení komunikace s klientem.

Reklamní účel ZPRÁVY vám umožní s klientem navázat osobní kontakt a to tak, že se po kliknutí na reklamu automaticky otevře okno zpráv.  Živý online kontakt ale není vše, co vám tato nová funkce může nabídnout. Facebook totiž navíc umožňuje optimalizaci reklam na odpovědi. V praxi to znamená, že reklamu doručí lidem, u kterých je největší pravděpodobnost navázání konverzace.

K čemu lze účel využít?

Můžete jej využít například jako support pro stávající klienty a budovat tak s nimi důvěrnější vztah. To může následně vést třeba k opakovanému nákupu. Dále najde tento účel své uplatnění pro generování leadu.

Další důležitou informací je, že Facebook v brzké době zavede možnost zacílení na uživatelé, kteří otevřeli okno komunikace s vámi, a vy je tak díky sponzorovaným zprávam budete moci oslovit znovu.

Messenger je pro komunikaci s klienty využíván čím dál tím více. Naše predikce zní, že v následujících letech bude tento trend jedině posilovat.

Jak na to?

Obava ze složitosti v tomto případě není na místě, jelikož v praxi je celý proces nastavení velice jednoduchý. Vytvoření kampaně s účelem “zprávy”  provedeme ve Správci reklam (Ads Manger), zvolením účelu Zprávy, který nalezneme na úrovni Zvažování (Consideration). Dále postupujeme klasicky, vybereme okruhu uživatelů, umístění, atd.

ucel_zpravy

Zaregistrujete-li se k odběru newsletteru a zašleme vám tip, jak jsme využili tento účel ke generování LEADU my.

Více informací o tomto účelu naleznete v Nápovědě Facebooku